Cele zece porunci ale unui Copil[necunoscut]

1. Manutele mele sunt prea mici,de aceea nu va asteptati la perfectiune,cind fac patul sau cind arunc cu mingea.Picioarele mele sunt inca mici ,va rog nu faceti pasi mari ca sa pot tinea pasul cu voi.

2. Ochii mei inca nu au vazut lumea,asa cum a-ti vazut-o voi,asa ca va rog sa ma lasati sa aflu totul fara sa ma pedepsiti pentru curiozitatea mea si va rog nu ma limitati inutil.

3 .De lucru va fi intotdeauna.Eu nu voi fi pentru multa vreme copil,de aceea faceti-va timp si pentru mine.Explicati-mi ce stiti despre lumea aceasta frumoasa si faceti lucrul acesta bucurosi si cu multa dragoste.

4.Sentimentele mele sint inca foarte gingase,fi-ti va rog sensibili la nevoile mele.Nu ma cicaliti toata ziua. Tratati-ma cum a-ti dori sa fi-ti tratati si voi.

5. E sunt un DAR deosebit din partea  lui Dumnezeu.Va rog ingrijiti-ma foarte bine asa cum vrea Dumnezeu sa o faceti. Trageti-ma la raspundere pentru ceace fac,dindu-mi indrumari clare,comform carora sa pot trai iar daca este necesar pedepsiti-ma cu dragoste.

6. Pentru a creste am nevoie de incurajarea voastra. Va rog sa va abtineti de la critica. Puteti sa -mi criticati faptele fara sa ma criticati  ca pe o persoana adulta.

7. Va rog sa imi acordati libertatea da a lua singur decizii.Lasati-ma sa fac si cite-o gresala ca sa pot invata din ea. Numai in felul acesta voi fi instare intr-o zi sa iau acele hotariri pe care viata mi le va cere.

8. Treaba pe care am facut-o,sa nu o faceti voi inca odata. Acest lucru imi da sentimentul ca nu am facut fata asteptarilor voastre.Nu ma comparati cu frati mei sau cu alti copii cunoscutii.

9. Nu va fie teama sa plecati la un sfirsit de saptamina lasindu-ne singuri.Este ocazia de a ne arata noua copiilor ce deosebita este casatoria voastra.

10. Va rog sa ma luati cu voi la biserica si la rugaciune. Dati-mi un exemplu dupa Scriptura

Va multumesc [un copil necunoscut]

~strainisicalatori~

(dutu)

Lasă un răspuns

