A MAI TRECUT UN AN.

A MAI TRECUT UN AN.

A MAI TRECUT UN AN.

Samuel a luat o piatra pe care a pus-o intre Mitpa si Sen si i-a pus numele Eben-Ezer, zicand: „Panaaici Domnul ne-a ajutat.” (1Sam.7:12

 Din nou la Cumpana anilor intre 2011 si 2012 asezam alaturi de Samuel o piatra pe care o numim :”Piatra de Ajutor” pana aici si de aici inainte.”Domnul”

(1)Piatra de Ajutor(Stanca Veacurilor,Hristos Domnul) pana aici in 2011.                                                                                                                                                                           *A fost Ajutorul si sprijinul nostru ,prin tot ce am trecut,multe puteau sa se intample daca nu era El de partea noastra: Cand privesc in urma cate sau abatut peste noi,familiile noastre,cred caci putem sa spunem plini de recunostinta fata de Dumnezeu:multumesc Scumpe Tata caci ai fost cu noi,ne-ai scos biruitori si la sfarsitul de an inca odata venim sa iti multumim. De n-ar fi fost Domnul de parteanoastra – sa spuna Israel acum! , de n-ar fi fost Domnul de parteanoastra cand s-au ridicat oamenii impotriva noastra, (Ps.124:1-2) Dar ,El a fost sprijinul si ajutorul nostru inca un an.Doamne iti multumim…

(2) Piatra de Ajutor(Stanca Veacurilor,Hristos Domnul) pana aici in 2011.                                                                                                                                                                                                     *Am vazut izbavirea Lui miraculoasa si alaturi de Samule ,plini de multumire ,putem sa spunem cuvintele: „Pana aici Domnul ne-a ajutat.” (1Sam.7:12) Doamne iti multumim.

(3)Piatra de Ajutor(Stanca Veacurilor,Hristos Domnul) pana aici in 2011                                                                                                                                                                                                       *Am avut parte de multe binecuvantari, alaturi de psalmimist spunem si noi: Binecuvanta, suflete, pe Domnul si nu uita niciuna din binefacerile Lui! (Ps.103:2 Doamne iti multumim.

(4) Piatra de Ajutor(Stanca Veacurilor,Hristos Domnul) pana aici in 2011.                                                                                                                                                                                              *Alaturi de compozitorul cantari”Multumesc de apa dulce” putem sa spunem si noi:Doamne iti multumim.

iMulţumesc de apa dulce,
De izvor, din care beau;
Cer iertare pentru apa,
Tulburată făr’ să vreau.

/:Doamne, ţine minte numai
Ce-am făcut pe placul Tău,
Dar nu-Ţi mai aduce-aminte
De nimic din ce-a fost rău!:/

Mulţumesc de pâinea care,
M-a hrănit flămând fiind;
Cer iertare pentru pâinea,
Ce-am călcat-o neştiind.

Mulţumesc de rugăciunea,
Plânsă către Cer arzând
Cer iertare rugăciunii,
Închinată dormitând

Mulţumesc de ziua plină,
Folosită spre Hristos;
Cer iertare pentru ziua,
Ce-am pierdut fară folos.

Mulţumesc de tot ce-n viaţă
Pentru Domnul am făcut
Cer iertare pentru câte
Nu i-am dat şi I-am cerut.

 (5) Piatra de Ajutor(Stanca Veacurilor,Hristos Domnul) si pentru anul 2012                                                                                                                                                         *Alaturi de Moise sa zicem si noi: „Daca nu mergi Tu insuti cu noi, nu ne lasa sa plecam de aici. (Exod.33:15)  Doamne vino cu noi..                                          *Alaturi de,Traian Dorz , compozitorul cantari” Eu nu ştiu Doamne unde încă “ sa zicem si noi in necunoscutul an 2012  vino cu noi.Doamne Isus te rugam…

Eu nu ştiu Doamne unde încă
îmi vei mai duce paşii mei,
dar ştiu că Tu-mi vei fi oriunde
lumină sfântă pentru ei.

Eu nu ştiu Doamne ce ispite
vor mai veni în calea mea,
dar ştiu că-n Tine biruinţă
şi ocrotire voi avea.

Eu nu ştiu Doamne de câţi prieteni
mai pot fi încă părăsit,
dar ştiu că Tu vei fi cu mine
Însoţitor nedespărţit.

Eu nu ştiu Doamne câte lacrimi
au să-mi mai plângă ochii mei,
dar ştiu că Tu vei fi-alinare
şi mângăiere pentru ei.

Eu nu ştiu Doamne câte jertfe
mai trebuie s-aduc din greu,
dar ştiu că Tu-mi vei da putere
să-mi sui deplin Calvarul meu.

Eu nu ştiu Doamne câte rane
voi mai primi de la ai mei,
dar ştiu că Tu-mi vei da răbdare
şi rugăciune pentru ei.

Eu nu-mi ştiu Doamne viitorul
dar ştiu că e-n Mâna Ta
— ajută-mi să nu uit aceasta
ca liniştit să-Ţi pot urma.

Amin.

2 gânduri despre „A MAI TRECUT UN AN.

  1. Pingback: 12 postări în Top 100 WP (29.12.2011) « Romania Evanghelica

  2. Pingback: 10 postări în Top 100 WP (29.12.2011) « Romania Evanghelica

Lasă un răspuns

