CELE OPT LEGAMINTE DIN BIBLIE

CELE OPT LEGAMINTE DIN BIBLIE

Iata, vin zile, zice Domnul, cand voi face cu casa lui Israel si cu casa lui Iuda un legamant nou.  Nu ca legamantul pe care l-am incheiat cu parintii lor, in ziua cand i-am apucat de mana sa-i scot din tara Egiptului, legamant pe care l-au calcat, macar ca aveam drepturi de sot asupra lor, zice Domnul. Ci iata legamantul pe care-l voi face cu casa lui  Lsrael in zilele acelea, zice Domnul: Voi pune Legea Mea inauntrul lor, o voi scrie in inima lor; si Eu voi fi Dumnezeul lor, iar ei vor fi poporul Meu. (Ieremia.31:31-34)

(1)   Legamantul Edenic (Fac,1:29-30;2:8-17)

(2)   Legamantul Adamic.(Fac.3:14-19)

(3)   Legamantul Noahic.(Fac.8:20;9:27)

(4)   Legamantul Avraamic .(Fac.12:1-4;13:14-17;15:1)

(5)   Legamantul Mozaic.(Exod.20:1-17)

(6)   Legamantul Canaanului.(Deut.29:1-19)

(7)   Legamantul Davidic.(2 Sam.7:8-17)

(8)   Legamantul Cel Nou(Evrei.8:7-10)

Dumnezeu e gata sa faca si cu tine un legamant nou…vrei sa intri in legamant cu El?

~strainisicalatori~

(dutu)

Lasă un răspuns

