CE SE INTAMPLA DUPA ?…

Unde iti vei petrece vesnicia ?

Si, dupa cum oamenilor le este randuit sa moara o singura data, iar dupa aceea vine judecata, (Evr.9:27)

 Ţine-te bine! (Parintele Iosif Trifa)

Un păcătos, ajuns pe patul morţii, era cuprins de o mare spaimă şi groază. Un prieten stătea lângă el şi îl întărea cu vorbele:
– Nu te teme… ţine-te bine!
– Tocmai asta aş vrea şi eu, răspunse muribundul, să mă pot ţine de ceva, dar n-am de ce mă ţine.
Se simţea, sărmanul, lipsit de orice reazem sufletesc.
În ceasurile morţii nu este, dragă cititorule, decât un singur reazem: Iisus Mântuitorul şi viaţa cea trăită cu El. Vei avea tu acest reazem?

Pe uşa unei biserici

Pe uşa unei vechi biserici din Italia se aflau scrise următoarele cuvinte: „Un singur Dumnezeu am; dacă El e vrăjmaşul meu, oare cine mă va mântui?
Un singur suflet am; dacă-l voi pierde şi pe el, ce-mi va rămâne?“…
Cititorule! Eşti tu împăcat cu Dumnezeu? Sau prin păcatele tale L-ai făcut vrăjmaşul tău? Ai primit tu Jertfa Crucii lui Iisus, care te cheamă să te împace cu Dumnezeu sau trăieşti în nepăsare de sufletul tău şi de mântuirea lui?

~strainisicalatori~
(dutu)

Lasă un răspuns

