SFATURI PE CARE TREBUIE SA LE STII INAINTE DE A MERGE CU O BICICLETA

SFATURI PE CARE TREBUIE SA LE STII INAINTE DE A MERGE CU O BICICLETA

(nici odata sa nu folosesti un lacat in felul acesta daca vrei sa iti mai gasesti bicicleta cand vi dupa ea)

*SFATURI PE CARE TREBUIE SA LE STII INAINTE DE A MERGE CU O BICICLETA

Inainte de a avea bicicleta:

1. Cumpara un lacat si dute la scola sa inveti cum se pune un lacat pe o bicicleta,

2.Apoi cumpara bicicleta si o sa iti fie de folos daca o vei folosi(nu are nevoie de benzina si te ajuta sa slabesti)

3. Nu uita ,vrei sa iti ramana capul intreg? Atunci cumpara si casca si poarta casca.

4.Cand conduci bicicleta ,nu te uita la roata ,ea se invarteste si daca tu nu o vezi cum,priveste inainte daca nu vei da cu capul de nisip.

5.Nu face opturi,opturile sunt numai pentru profesionisti ,nicidecum pentru incepatori ca tine.

6. Fa multa practica ,intr-o zi vei fi obligat sa dai examen pentru permis de conducere si sa fii pregatit (vor veni si vremurile acelea fii pe pace sunt la colt,stie guvernul cum sa iti ia banii)

*Sunt numai cateva sfaturi inainte de a avea o bicicleta, invata si practica iti vor prinde bine (sfatul unui fost profesionist)

*5 MOTIVE SA MERGI CU BICICLETA

Mersul pe bicicletă, cel mai uşor mijloc de transport, reprezintă şi cea mai simplă măsură de prevenire a unui număr mare de afecţiuni.

Specialiştii afirmă că persoanele care merg periodic pe bicicletă îmbătrânesc mai greu decât cele care nu au acest obicei. În plus, efectele îmbătrânirii sunt cu 50 la sută mai mici la cele care pedalează de trei ori pe săptămână. Iată care sunt beneficiile mersului pe bicicletă.
1. Antrenează inima
Activitatea fizică desfăşurată pe bicicletă conduce la o mai bună oxigenare a tuturor organelor şi muşchilor. Astfel, inima pompează mai mult sânge şi oxigen către ţesuturi. De aceea, mersul pe bicicletă intră în categoria metodelor de recuperare medicală pentru persoanele cu afecţiuni cardiace.
2. Scade riscul de apariţie a astmului
Efortul fizic îmbunătăţeşte şi capacitatea respiratorie. Specialiştii afirmă că mersul pe bicicletă este un mijloc de prevenire a afecţiunilor respiratorii, cum sunt astmul sau bronşita.
3. Previne varicele
Pedalajul îmbunătăţeşte circulaţia sanguină. De aceea, persoanele care merg regulat cu bicicleta au un risc scăzut de apariţie a edemelor (umflături) şi varicelor.
4. Reduce riscurile de osteoporoză
Mersul pe bicicletă este indicat şi ca metodă de antrenament al tendoanelor, ligamentelor şi articulaţiilor. În acest sens pot fi prevenite boli gen osteoporoză, tendinită sau început de coxartroză (o formă de reumatism localizat la nivelul şoldurilor).
5. Îmbunătăţeşte capacităţile intelectuale Datorită unei mai bune oxigenări a creierului pe care o „produce“ pedalajul, capacităţile intelectuale sunt îmbunătăţite, iar starea psihică se ameliorează. Responsabile sunt endorfinele, substanţe pe care le eliberează creierul în timpul activităţii fizice, cunoscute ca „hormonii fericirii“.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s