O FAPTURA ASA DE MINUNATA(3)

~AMERICA~ POSIBIL ULTIMA STATIE IN DRUMUL SPRE DESTINATIA FERICITA „CERUL”

*Cuvantul de aur:Te laud ca sunt o faptura asa de minunata. Minunate sunt lucrarile Tale, si ce bine vede sufletul meu lucrul acesta! (Ps.139:14).

Dupa o calatorie obositoare si lunga, plecat din Roma,am ajuns intr-o seara de iarna calduroasa  in ultima statie  in noua tara America. Aici in aeroportul intrnational din Los Angeles am fost intampinat de un grup de fratii romani,bucurosi si ei ca inca o familie a scapat din latul pasararului  la libertate.

Multe imbratisari si multe florii au facut ca sa avem o primire frumoasa, urmata de o masa imbelsugata asa cum numai americani/romanii pot sa iti ofere.

Dar,dupa cum spune proverbul;musafiri vin si mai si pleaca, pentru noi nu mai era alt loc ,nu mai aveam unde sa plecam ci mai degraba sa ne acomodam la noile conditii de viata.

Pentru cei care a-ti venit mai tarziu,ori pentru aceeia care priviti de la distanta America sa stitii ca la inceput n-a fost asa…

Inceputul a fost foarte greu,venirea a fost in timpul cand economia era la pamant ,imi amintesc ,trebuia sa te scolii din timp ca sa alimentezi cu benzina (caci nu era ,desi privind de acum era foarte ieftina,doar 76 centi per.galon).

Nu se gasea de lucru ,iar daca cineva te ajuta sa iti gasesti de lucru,trebuia sa stii regula de aur:nu spune din ce biserica esti,si cati $$ faci la ora,daca se intampla sa spui ,ziua urmatoare erai fara job.

La biserica aceiasi situatie,fiecare vroia sa fie ca la ei (in zona de unde au venit,si aprox.fara exagerari in fiecare duminica era mutat locul de rugaciune/biserica, in timp ce fratii erau la rugaciune ,prin parking puneau pe geamurile masinilor copii viitorului pastor afise cu noua locatie a bisericii si cu pastorul nou, la baptisti,penticostali ,crestini dupa Evanghelia situatie era la fel.

Dupa o bucata de sedere in sudul Californiei m-am mutat pentru o vreme in partea de nord vest a Americi mai precis in Seattle ,cand m-am saturat de ploaie ,m-am intors in California in cel mai frumos oras al Americii Sacramento.

In tot timpul acesta am gustat din plin  viata .uneori plina de bucurie,alte ori plina de tristete si singuratate,dar privind in urma dupa atatia anii petrecuti aici (o viata de om) pot sa spun :buna parte mi-a facut Dumnezeu, sunt peste masura de multumit ca Dumnezeu si-a dus planul Lui la indeplinire fata de mine.

Ce as putea sa spun mai mult decat:Doamne, iti multumesc caci marete au fost si sunt planurile Tale fata de mine, si bunatatile Tale au curs din plin peste casa robului Tau.

Cand se pare ca mai am de calatorit, mi-as dori  sa fiu si sa raman un model si o lumina prin care altii sa-L vada pe Hristos.

Poate ,America e ultima statie inaintea plecari mele spre destinatia finala si fericita „CERUL” daca va fi asa ,as vrea ca Dumnezeu sa-mi indeplineasca si dorinta aceasta: Doamne ,acolo in patria fericirilor depline in destinatia fericita „CERUL” ingaduie-mi sa fiu cu toti aceeia pe care i-am purtat si ii port in rugaciunile mele (carora le-am simtit lipsa si le-am purtat dorul),sa nu lipseasca de acolo;parintii mei,fratii si surorile mele,sotia si copilasi ,ginerele si nepotelele mele dragi, sa nu lipseasca nici multimea mare de prieteni pe care nu i-am intalnit niciodat dar pentru care nu uit sa ii amintesc in rugaciune inaintea Ta.sa nu lipseasca nici un frate  si nici o sora de credinta, sa nu lipseasca nici unul dintre aceeia carora sub o forma s-au alta le-am spus despre  Tine.

Ma opresc aici,in nadejdea ca va mai fi un an unde sa va spun din nou tuturora ca va iubesc,dar daca nu va mai fi,si postarile nu vor mai fi postate pe bloguri mele,nu uitati poate  e vremea cand Dumnezeu sa ma cheme acasa,voi pleca  in nadejdea revederi acolo la locul unde El ma asteapta si pentru care am lasat totul , numai ,ca sa fiu cu Isus.

Pana atunci ,alaturi de toti cei dragi,de aproape si de departe care mi-au facut frumoase urarii,cu ocazia sarbatoririi zilei de nastere,imi doresc si eu:”LA MULTI ANI CU DOMNUL  AICI SI IN VESNICII”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fiti binecuvantati de Domnul care are mila de fiecare dinte noi.,al vostru acelasi neschimbat (dutu)

~strainisicalatori~

(dutu)

Lasă un răspuns

