ZECE PĂCATE PE CARE UNII OAMENI LE FAC ZILNIC ŞI NU IŞI DAU SEAMA. (6)

ZECE PĂCATE PE CARE UNII OAMENI LE FAC ZILNIC ŞI NU IŞI DAU SEAMA. (6)

PACATUL  “NEMĂRTURISIRI”  (Luca.18:1-14).

*Cuvîntul de aur:    Nu, mana Domnului nu este prea scurta ca sa mantuiasca, nici urechea Lui prea tare ca sa auda, ci nelegiuirile voastre pun un zid de despartire intre voi si Dumnezeul vostru; pacatele voastre va ascund fata Lui si-L impiedica sa v-asculte!(Isaia.59:1-2).

Farisei nu se consideră păcătoşi  de aceea nici nu se mărturisesc, ei se  consideră  mai buni mai neprihăniţi  , ei cred că  n-ar avea nevoie de mărturisire…

-E adevarat ca păcatele noastre sunt multe la număr, ele împedică rugăciunile noastre… ce e de făcut? Să continuam să tot adăugăm la numărul lor, ori să recunoaştem că suntem păcătoşi şi să ne cerem iertare de la Domnul.

-Foarte multii oameni continuă să se roage chiar dacă ei ştiu căci sunt păcătoşi, pentru asemenea oameni ,Biblia are un răspuns:  apoi striga catre Domnul. Dar El nu le raspunde, ci Isi ascunde fata de ei in vremea aceea, pentru ca au facut fapte rele.” (Mica.3:4).

Mulţi oameni vazînd greşala din viaţa lor au căutat mijlocul să fie eliberaţi, au alergat la rugăciune, la post, la mărturisire. Uni au avut harul iertări, alţi au primit pedeapsa meritată( Acan) nu ştiu care va fi răspunsul lui Dumnezeu în dreptul tău ,dar ştiu un lucru, nemărturisirea aduce necaz, o distrugere personală.

David în urma păcătuiri a gîndit bine; voi ieşi înaintea Domnului, mă voi mărturisi Lui, apoi El va hotărî să îmi dea  ce mi se cuvine,  de altfel , El mă cunoaşte prea bine.  In urma marturisirii a primit iertarea Domnului :   Atunci Ti-am marturisit pacatul meu si nu mi-am ascuns faradelegea. Am zis:  „Imi voi marturisi Domnului faradelegile!” Si Tu ai iertat vina pacatului meu. (Ps.32:5)

 

*****Haide nu mai fi un ascuns,un mascat,  un fariseu rugîndu-te  şi dîndu-te drept altul , Dumnezeu te cunoaşte prea bine,  te vei ascunde de oameni dar nu şi de Dumnezeu…Fa un lucru bun,marturiseşteţi azi pacatul ,lasîndu-l pe Dumnezeu să decidă în dreptul tau :   Cine isi ascunde faradelegile nu propaseste, dar cine le marturiseste si se lasa de ele capata indurare. – (Prov.28:13).

Fi binecuvîntat de Domnul!

 

~străinişicălători~

(duţu)

Lasă un răspuns

