CONTINUĂ SĂ TE ROGI, NU TE DA BATUT…

CONTINUĂ SĂ TE ROGI (1Sam.12:1-2.16-25)

 *Cuvîntul de aur:  Departe iarăşi de mine să păcătuiesc împotriva
Domnului, încetînd să mă rog pentru voi (1Sam.12:23).

O mamă evlavioasă a povestit despre cei doi fii ai ei, care acum
aveau vîrsta de peste patruzeci de ani. Deşi i-a crescut într-un cămin creştin, ei au întors spatele Domnului. Nici unul măcar n-a
fost în stare să-şi ţină o slujbă măcar. Unul era în închisoare, iar
celălalt fusese eliberat de curînd. Lacrimi mari se rostogoleau din
ochii ei în timp ce spunea ce limbaj îngrozitor foloseau şi cînd
relata despre lipsa totală de respect faţă de legile lui Dumnezeu şi
ale ţării. Dar a spus, apoi: „încă mă rog pentru amîndoi în fiecare
zi. Am făgăduit Domnului că nu mă voi da bătută. Mă voi ruga
pentru ei, pînă cînd Domnul mă va chema acasă”.

In 1 Samuel 12, am citit o istorie îngrozitoare, dar şi minunată
în acelaşi timp. Israel se revoltase. Oamenii au păcătuit împotriva
Domnului în toată perioada judecătorilor, şi acum adăugaseră la
lipsa de respect pentru Dumnezeu cu cererea de a avea un împărat.
Pentru a le arăta răutatea, Samuel a cerut Domnului să trimită
trăznete şi grindină în timpul secerişului grînelor (v. 16-18). Cînd
Domnul a răspuns acestei rugăciuni, poporul s-a îngrozit. Dar
Samuel le-a vorbit îmbărbătîndu-i. În ciuda faptului că s-au revol-
tat împotriva lui Dumnezeu, el le-a promis să continue să se roage
pentru ei, în timp ce vor fi sub domnia lui Saul, noul rege.

De cîte ori am fost gata să renunţăm să ne mai rugăm pentru
cineva? Cît de des am crezut că nu mai foloseşte la nimic, că ne
pierdem vremea? Şi Samuel s-a simţit în acelaşi fel în ceea ce-l
privea pe Israel, dar nu a cedat în faţa frustrării şi dezamăgirii. Să-i
urmăm exemplul.

Continuaţi să vă rugaţi!

Pe asprul drum al vieţii cînd călătoresc,

Mă rog mereu pentru aceia ce-i iubesc.

Să fiu adevăratul vrednic credincios

Trăind mereu frumos pentru Isus Cristos.

Cel mai bun mod de a-i influenţa pe oameni

pentru Dumnezeu este să mijloceşti înaintea tui

Dumnezeu pentru oameni.

~străinişicălători~

(duţu)

Lasă un răspuns

