CÎND EŞTI ACUZAT PE NEDREPT…

CÎND EŞTI ACUZAT PE NEDREPT…

CE FACI ÎN ASEMENEA SITUATII??? (Ps.7:1-17).

*Cuvîntul de aur:  Scutul meu este in Dumnezeu, care mantuieste pe cei cu inima curata.(vers.10).

Fiecare dintre noi am putea să fim acuzaţi pe nedrept, să ne simţim ca şi David asupriţi pe nedrept, huiduiţi, arătaţi cu degetul, deşi nu am merita acest lucru, ce facem în asemenea situaţii???

 

CAUZE POSIBILE DE ACUZARE:

-Oameni cauta orice pricină pentru a ne aduce întristare,

-0ameni pot să ne încerce ,pregătesc capcane numai să cădem în ele,

-Oameni fac tot ce le stă în puterea lor numai să ne vada făcînd un pas greşit,

-Pentru că suntem creştin, oameni pot să ne urască şi să scoata o multime de neadevăruri faţă de noi , numai să ne ponegrească,

-Ei pot să răspîndească zvonuri neadevărate despre fiecare creştin,

-Oameni se duc pînă acolo inventînd chiar teorii ale conspiraţiei despre noi, pentru a ruina mărturia noastră.

-Diavolul poate sa pîrască pînă la Dumnezeu pe fiecare dintre noi, amintiţi-vă de bietul Iov.

 

CREŞTINUL TREBUIE SĂ ŞTIE:

 

1. EL APARŢINE ALTEI LUMII – Toate acestea se întîmplă, ca să se dovedească , creştinul chiar dacă trăieşte în Lume, el nu e parte din Lume, căci dacă am fi din lume, am fi iubiţi, pentru că Biblia spune: Daca ati fi din lume, lumea ar iubi ce este al ei; dar, pentru ca nu sunteti din lume si pentru ca Eu v-am ales din mijlocul lumii, de aceea va uraste lumea. (Ioan.15:19).

 

2.URMEAZĂ ÎN URMA PAŞILOR LUI – Isus înainte şi noi după El: Daca M-au prigonit pe Mine, si pe voi va vor prigoni; daca au pazit cuvantul Meu, si pe al vostru il vor pazi. (Ioan.15:20).

 

3. SE ADEVEREŞTE, CĂ PRIGONITORI NU-L CUNOSC PE DUMNEZEU – Dar va vor face toate aceste lucruri pentru Numele Meu, pentru ca ei nu cunosc pe Cel ce M-a trimis. (Ioan.15:21).(la fel a facut şi Pavel înainte de întîlnirea lui cu Hristos- prigonea din neştiinţă).

 

*DECI, CE E DE FĂCUT CÎND SUNTEM ACUZAŢI PE NEDREPT:

 

1.ALEARGĂ LA DUMNEZEU (vers.1-2).

– fă din Dumnezeu , Dumnezeul încrederi tale căruia să îţi descarci apăsarea inimi, aducănd la cunoştinţa Lui necazul tău.

-prezintă situaţia înaintea Lui,

-recunoaşteţi neputinţa în faţa vrăjmaşului tău, şi a uneltirilor nedrepte aduse asupra ta,

-încrede-te în Dumnezeu, şi-n izbăvirea Lui,

– verifică cum stai cu credinţa în Dumnezeu,

– aminteşte-ţi de izbăvirile făcute de Dumnezeu faţă de tine,

-aminteşte-I lui Dumnezeu căci eşti în disperare fără nici un ajutor, şi ai nevoie de El pentru aţi veni în ajutor.

– Scapa-ma de toti prigonitorii mei si izbaveste-ma…(vers.1).

 

 

2. PREZINTĂ CURĂTENIA INIMI TALE INAINTEA DOMNULUI (vers.3-5).

-prezintă-ţi nevinovăţia ta,

-de toate acuzările aduse sunt nevinovat,

-dacă aş fi vinovat, aş accepta: urmărire din partea vrăşmaşului, l-aş lăsa să îmi i-a viaţa,  aş accepta umilinţă.

-nu accepta nici o îndoiala care să îţi spună că eşti vinovat.

-cu alte cuvinte îi spune lui Dumnezeu:”Verifică-mă şi vei vedea, te vei convinge”.

 

3.DECLARĂ DREPTATEA LUI DUMNEZEU (vers.6-11).

-Recunoaşte dreptatea lui Dumnezeu.

 -Fă din Dumnezeu, turnul tău de scăpare, ştiind că El este un Dumnezeu drept şi îţi va face dreptate.

-Dumnezeu este un judecator drept… (Ps.7:11).

– Stiu, Doamne, ca judecatile Tale sunt drepte… (Ps.119:75).

 

 4.DECLARĂ GLORIA LUI DUMNEZEU (vers.12-17).

– Fă din Dumnezeu, Dumnezeul laudelor tale, Dumnezeul a cărui judecăţi sunt drepte, şi El merită lăudat .

– Eu chem pe Domnul cel vrednic de lauda si sunt izbavit de vrajmasii mei. (2Sam.22:4).

-Eu strig: „Laudat sa fie Domnul!”, si sunt izbavit de vrajmasii mei. (Ps.18:3).

~străinişicălători~

(duţu)

 

Un gând despre „CÎND EŞTI ACUZAT PE NEDREPT…

  1. Pe data de 27 iulie lucram in casa mea .in curtea mea se jucau copii e 6 la numar printre ei era si un copil al unui vecin o fetita de 6 ani totu a fost bine pina seara la orara 9 cin in fata casei mele sau strins parintii copilului si foarte multa lume au intrat in curte sa ma omoare ca leam violat copilul [iarta-ma dumnzeul meu],Nu stiam ce sa fac eu nu stiam ca acel copil are o problema cu hemoragia era singe pe ciloteii ei nu stiam ce sa intimplat nu stiam cum sa dovedesc ca nu sa intimplat la mine in cutrte,au spus ca merg la spital si daca e asa va suna si urma ca cineva di rudele lor sami ia viata,Imi luase si telefonul sa nu pot suna eu la politie, Atunci am vazut ca nu e nimeni sa ma apere mi-am zis in gindul meu [Doamne tu esti singurul care esti drept si faci dreptate tu doamne stii ca nu sint vinovatte te rog doamne apara familia mea de vrasmasi ,Doamne fa ca acei oameni sa vina cu bine de spital …..Va spun din toata inima cind au sosit de la spital toti erau cu capul plecat si cei din curtea mea nu mai reuseau sa iasa pe poarta si se certau unul pe altul .Fratilor va rog sa nu mai spuneti vreodata ca nu exista Dumnezeu el este si va fi in veci alaturi de noi pacatosii.Am zis atunci vezi femee sau ridicat asupra noastra pe nedrept oare tu cine crezi ca nea salvat pe noi?noi nu avem pe nimeni in aceasta lume dar nu sintem singuri caci Dumnezeu este cu noi.Sigur a fost un semn de la Dumnezeu ca noi sa vedem puterea vrajmasului si puterea lui Dumnezeu putere care la invins pe vrajmas foarte usor .Astazi acei oameni nu mai ies in lume de rusine….Dumnezeu nu permite sa tise intimple rau numai ca noi singuri ne dam raului.Acum il iubesc pe Dumnezeu sii multumesc din tot sufletul meu pacatos..Slavit fie numele domnului in vecii vecilor …AMIN

Lasă un răspuns

