EU SUNT CREŞTIN.

EU SUNT CREŞTIN.

CÎND SPUN CĂ SUNT CREŞTIN, O SPUN CĂ ŞTIU CĂ SUNT CREŞTIN…

*Cînd spun că sunt creştin, o spun nu ca un om mîndru; că am fost mai bun ca alţi, dar o spun căci prin a Lui sînge sunt curăţit de  pacat.

*Cînd spun că sunt creştin, o spun, nu plin de mîndrie,dar o spun: am fost un pierdut, El ma găsit şi ma iertat.

*Cînd spun că sunt creştin nu o spun ca un om mîndru;  ci vreau să spun ca am  declarat  trecutul meu păcătos prin mărturisire, cerînd iertarea Lui.

*Cînd spun că sunt creştin, o spun bazat pe ce am fost; nu aveam o direcţie precisă, dar acum am îndrumarea Lui.

*Cînd spun că sunt creştin, nu mă laud că sunt puternic;  ci spun că eu sunt slab iar El este tare.

*Cînd spun că sunt creştin, nu mă laud cu succese;  dar am curajul să admit că greşesc, şi Dumnezeu mă ajută.

*Cînd spun că sunt creştin, nu însemnează că declar că am ajuns la perfecţiune;  ce vreau să spun că pînă atunci cînd voi fi ca El mai am mult de mers.

*Cînd spun că sunt creştin, nu însemnează căci nu mai am dureri şi suferinţe;  ci spun ca, în Numele Lui pot fi eliberat.

*Cînd spun că sunt creştin, nu însemnează că mă laud cu sfinţenia mea;  ci declar cine sunt acuma în Hristos; un păcătos iertat care a devenit copilul Domnului Isus.

*Cînd spun că sunt creştin; aş vrea sa spun orişicui,  că credinţă ca a mea nui în Domnul.

*Cînd spun că sunt creştin, aş vrea să transmit marea  bucurie  care o am;” eu sunt un străin şi călător înspre destinaţia fericită “CERUL”

 

*** Tu poţi să spui că eşti creştin?

~străinişicălători~

(duţu)

Lasă un răspuns

