CE S-A ÎNTÎMPLAT CU MINE?

CE S-A ÎNTÎMPLAT CU MINE?

Ce s-a intamplat cu mine?
*Am murit impreuna cu Hristos si am murit fata de stapanirea pacatului in viata mea, Rom.6:1-6.
*Am scapat pentru totdeauna de condamnare, Rom.8:1.
*Am fost asezat in Hristos prin lucrarea lui Dumnezeu, 1Cor.1:30. *Mi s-a dat gandul lui Hristos, 1Cor2:16.
*Am fost cumparat cu un pret. Nu mai sunt al meu. Apartin lui Dumnezeu, Cor.6:19-20.
*Pentru ca am murit, nu mai traiesc pentru mine, ci pentru El 2Cor.5:14-15.
*Am fost facut neprihanit, 2Cor.5:21.
*Am fost binecuvantat cu tot felul de binecuvantari spirituale, Efes.1:3.
*Am fost predestinat (hotarat de Dumnezeu) sa fiu adoptat ca fiu, Efes.1:5.
*Am fost rascumparat, iertat, iar acum sunt obiectul belsugului Sau de har, Efes.1:7-8.
*Am fost adus la viata impreuna cu Hristos, Efes.2:5.
*Am fost inviat si asezat impreuna cu Hristos in locurile ceresti, Efes.2:6.
*Am intrare directa la Dumnezeu prin Duhul, Efes.2:18.
… *Mi s-a dat gandul lui Hristos, 1Cor2:16.
*Am fost cumparat cu un pret. Nu mai sunt al meu. Apartin lui Dumnezeu, Cor.6:19-20.
*Pentru ca am murit, nu mai traiesc pentru mine, ci pentru El 2Cor.5:14-15.
*Am fost facut neprihanit, 2Cor.5:21.
*Am fost binecuvantat cu tot felul de binecuvantari spirituale, Efes.1:3.
*Am fost predestinat (hotarat de Dumnezeu) sa fiu adoptat ca fiu, Efes.1:5.
*Am fost rascumparat, iertat, iar acum sunt obiectul belsugului Sau de har, Efes.1:7-8.
*Am fost adus la viata impreuna cu Hristos, Efes.2:5.
*Am fost inviat si asezat impreuna cu Hristos in locurile ceresti, Efes.2:6.
*Am intrare directa la Dumnezeu prin Duhul, Efes.2:18.

Acum  sunt copilul Lui

~străinişicălători~

(duţu)

Un gând despre „CE S-A ÎNTÎMPLAT CU MINE?

  1. Buna,
    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, in valoare de 187 de lei.
    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.
    Te pup si multumesc!

Lasă un răspuns

