GÎNDURI DESPRE „MAMA”

GÎNDURI   DESPRE „MAMA”

*Theodore Roosevelt, vorbind despre mame spune: Mama produce băieţi şi fete pentru generaţile viitoare, importanţa ei în societate este mult mai mare decît a unui om de stat plin de success, a unui om de afaceri, a unui artist  sau a unui om de ştiinţă.

*George Washinghton  a spus: “Eu  sunt ceea ce sunt din cauza mamei mele!

*Abraham Lincoln :Tot ce am sau am sperat în viaţă, datorez mamei mele.

*Femeile au toate drepturile din lumea, dar cel mai mare drept e de a fi mama(scriitor chinez).

*”Dumnezeu nu putea fi peste tot, asa ca el a creat mame.” ( Proverb evreiesc)

* Mamele sunt asistenţii lui Dumnezeu şi merită să fie lăudate (anonim)

*George Washington = „Mama mea a fost cea mai frumoasa femeie pe care am văzut vreodată. Tot ce am devenit datorez  mamei mele. Toate sunt datorită ei; succesul, creşterea, educaţia fizica şi intelectuală .

*Andrew Jackson = „Nu era o femeie ca ea. Ea a fost blând ca un porumbel şi curajos ca o leoaică.

*O mamă evlavioasă prin trăirea ei, învaţă pe copii mai mult decît 100 de învăţători (duţu)

*O mamă credincioasă însuflă credinţa în Dumnezeu copiilor ei (duţu

* Mamele sunt eroi necunoscuţi ai Biserici, eroinele care fac o diferenţă în viaţă altora  (duţu)

*Mama este cel mai frumos nume rostit, vreodată, şi uşor de ţinut minte (duţu)

 

*Mama e persoana pe care se aruncă toate grijile,şi le poartă pe toate, dar nu se recomandă aceasta (duţu)

~străinişicălători~

(duţu

2 gânduri despre „GÎNDURI DESPRE „MAMA”

  1. -Cum se spune prin folclorul Român , ori ce numai mamă sa nu fii , ei dragilor iubiti-va mama asa cum este ea , cind no mai fi dorul dupa ea va face sa va topiti , sa o vreti inapoi , iubitiva parinti ori ce se intimpla nu dati dos de ei , ascultatile cuvintu.

Lasă un răspuns

