GATA, M-AM ÎNSCRIS ÎN ARMATA LUI, AM DEVENIT OSTAŞ…

GATA, M-AM ÎNSCRIS ÎN ARMATA LUI, AM DEVENIT OSTAŞ…

HOTĂRÎREA MEA / JURĂMÎNTUL MEU(2Tim.2:1-26).

*Cuvîntul de aur: M-ai induplecat, Doamne, si m-am lasat induplecat; ai fost mai tare decat mine si m-ai biruit!… (Ier.20:7).

-Sufera impreuna cu mine, ca un bun ostas al lui Hristos. Niciun ostas nu se incurca cu treburile vietii, daca vrea sa placa celui ce l-a inscris la oaste. (vers.3-4)

Evanghelia Lui m-a convins,

-am devenit o fiinţă nou,”o fiinţă născută din nou”

-sunt urmaşul  Lui,voi fi ascultător făţă de poruncile Lui,

– sunt un ostaş în armata Lui, voi lupta după orînduieli,

-Prin El voi fi biruitor,  mai mult decat biruitori, prin Acela care ne-a iubit (ma iubit). (Rom.8:37)

-privesc spre victorie, văd clipa încoronări mele acolo în Slava Lui….

 

1. SUNT NĂSCUT DIN NOU

-o făptură nou, cele vechi s-au dus…

-am primit noi responsabilităţi

-poruncile Lui nu sunt grele aşa,că, le urmez cu credincioşie…

-dacă mai am şi familie caut să transmit prin traire adevărata credinţă celor din casa mea mai întîi, dar nu mă voi opri aici, voi spune şi altora /demonstrînd prin fapte că sunt o făptură nouă în Hristos.

-voi încerca din răsputeri să nu îmi ponegresc noua familie, noua intentitate de “Copil a lui Dumnezeu”

 

2.SUNT CREDINCIOS FAŢĂ DE CEL CARE M-A NĂSCUT DIN NOU PRIN CUVÎNTUL SĂU.

-Pacatul era o plagă peste mine,eu nu am observat aceasta, greutatea lui nu o simţeam, întocmai cum nici peştele nu simte greutatea/presiunea apei  ce-l înconjoară.El ma facut conştient de aceasta , şi de aceia ,îi voi rămîne credincios toate zilele vieţii mele.

-pacea Lui stăpîneşte peste mine.

-îndelunga răbdare mi-a devenit tovarăş de călătorie,

-greutăţile sunt partea zilnică de care mă lovesc,

-priorităţiel din viaţă sunt determinate de iubirea care o am faţă de El.

-sunt gata îmbrăcat cu toata armura, pentru a fi înstare să lupt împotriva celui rău, iar cînd văd că slabesc, alerg în fugă la ajutorul Lui.

-m-am hotărît voi rămîne credincios chiar orice preţ ar trebui să plătesc pentru aceasta; chiar preţul supreme…

-niciodata nu voi renunţa , voi rămîne credincios Celui care care mă iubeşte cu o iubire fără de marginii.

 

3. SUNT  GATA SĂ AUD VOCEA LUI…

-Urechea mea îmi va fi larg deschisă, pentru a prinde cuvintele Lui.

-Vocea Lui (a Marelui Păstor) îmi este cunoscută, aşa că o pot deosebi dintre miile de voci care caută să mă înfluenţeze.

-Voi acţiona după cuvîntul Său, sunt convins 100% El ştie mai mult ca mine, El ştie totul.

-Dacă voi fi atăcat de diavolul, Îl voi chema pe al meu Comandant în ajutor, voi urma strategia oferită, şi îl voi întîmpina pe duşman îmbrăcat cu armele luminii.

 

4. SUNT GATA DE JERTIFRE FAŢĂ DE APROAPELE MEU

-Sufletul lui e aşa de valoros ca şi al meu, poate mai valoros, de ce să nu fie salvat,

-îi voi spune de Salvatorul meu,

-voi trăi, ca să dovedesc schimbare din mine făcută prin Duhul Său.

-voi răspîndi lumină celui din jur, de care îmi pasă că stau în întunerec, îi voi trage la Lumina adevărată prin ajutorul Lui.

-dacă neputinţa ma va cuprinde , voi fi gata să cer ajutorul Lui şi a fraţilor mei de credinţă.

-voi face tot ce îmi va fi cu putinţă să salvez suflete, pe unii chiar de la uşa iadului…

 

5. SUNT CONVINS; VIAŢA E O LUPTĂ, AŞA DAR, VOI  LUPTA, ŞI VOI ÎNVINGE…

-Pentru mine şi pentru aproapele meu,

-pentru apărarea Glorie şi Numele Său.

-cu orice preţ,

-ori cît mă va costa,

-sunt hotărît voi sta la postul de veghere,

-nu ma voi abate de la poruncile Lui,

-voi sta pe poziţie, pînă lupta o voi încheia cu success,voi cere ajutorul Lui, nu mă voi sfii să  cere sprijinul lui Aron şi a lui Hur, biruinţa trebuie să fie de partea mea (a noastră) duşmanul trebuie înfrînt, şi capul tăiat,chiar cu propria-i armă.

6.VOI AŞTEPTA CU RABDARE…

-Cînd lupta va fi gata cununa mă va aştepta…

-voi urca pe podiumul premianţilor.

-îmi voi pleca din nou capul înaintea Lui, că El să aşeze cununa cîştigată, în urma unei lupte de o viaţă.

 

7.SUNT GATA.

-Emotionat, de întîlnirea oferită,

-voi vedea faţa Lui, El va fi binevoitor,

-îl voi vede făţă în fătă,

-Nu ma voi mai sătura de chipul Lui,

Vocea Lui,mă va chema pe nume şi îmi va arăta aprecierea Lui: intra in bucuria stapanului tau!” (Mat.25:23).

 

***SUNT GATA !!! dar TU, EŞTI GATA???

~străinişicălători~

(duţu)

Lasă un răspuns

