ISUS PACEA NOASTRĂ (1)

 ISUS PACEA NOASTRĂ(1)(Mica.5:5a)

MESAJUL PĂCII TRANSMIS PRIN  ISUS.

*Cuvîntul de aur:  El va fi pacea noastra! (Mica.5:5a)

Isus a venit să aducă un mesaj al păci…

“Slava lui Dumnezeu in locurile preainalte si pace pe pamant intre oamenii placuti Lui.” (Luc.2:14)

Acceptînd mesajul păcii Lui, vom avea pace în suflet şi pace cu Dumnezeu, căci El a venit să fie Pacea noastră  (Mica.5:5a).

 

1.Pacea Lui ne aduce prietenie cu El.

-Imprieteneste-te dar cu Dumnezeu si vei avea pace; te vei bucura astfel iarasi de fericire. (Iov.22:21).

 

2.Pacea Lui aduce linişte în tulburările vieţii.

-Cand El este pacea noastra cine poate sa ne mai tulbure linistea? Daca da El pace, cine poate s-o tulbure? (Iov.34:29)

 

3.Pacea lui ne dăruieşte linişte deplină în cămin.

-Eu ma culc si adorm in pace, caci Tu, Doamne, imi dai liniste deplina in locuinta mea. (Ps.4:8) Cei rai n-au pace, zice Domnul. (Isa.48:22)

 

4.Pacea Lui, e o promisiune veşnică

-Pot sa se mute muntii, pot sa se clatine dealurile, dar dragostea Mea nu se va muta de la tine, si legamantul Meu de pace nu se va clatina, zice Domnul, care are mila de tine. (Isa.54:10)

 

5.Pacea Lui, aduce speranţă

-Si umblarea dupa lucrurile firii pamantesti este moarte, pe cand umblarea dupa lucrurile Duhului este viata si pace. (Rom.8:6)

6.Pacea lui Isus, puntea de legătură între om şi Dumnezeu.

-Deci fiindca suntem socotiti neprihaniti, prin credinta, avem pace cu Dumnezeu, prin Domnul nostru Isus Hristos. (Rom.5:1)

~străinişicălători~

(duţu)

Lasă un comentariu