PREGATIT PENTRU PASUL MORŢI

PREGATIT PENTRU PASUL MORŢI

 By David (duţu) Miclea

*Cuvîntul de aur: M-am luptat lupta cea buna, mi-am ispravit alergarea, am pazit credinta. (2Tim.4:7)

***Moartea nemiloasă continuă să curme vieţile oamenilor, şi Dumnezeu îi dă dreptul. Si, dupa cum oamenilor le este randuit sa moara o singura data, iar dupa aceea vine judecata, (Evr.9:27)

Aceasta trebuie să ne facă conştienţi de pasul morţi

1. NU ÎI ERA RUŞINE DE TRECUT

Pavel (apostolul) privind trecutul lui spunea:  ” M-am luptat lupta cea buna”…

-Trecutul s-a dus , el trăia în prezent.

2. NU ERA ANCORAT DE PREZENT

-Daca numai pentru viata aceasta ne-am pus nadejdea in Hristos, atunci suntem cei mai nenorociti dintre toti oamenii! (1Cor.15:19)

-Prezentul nu îl ţinea era gata pentru viitor.

3.NU ÎI ERA FRICĂ DE VIITOR

Pavel întrezărea un viitor strălucit ,cu Acela pe care l-a slujit.

-De acum ma asteapta cununa neprihanirii, pe care mi-o va da in „ziua aceea” Domnul, Judecatorul cel drept. Si nu numai mie, ci si tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui. (2Tim.4:8)

~străinişicălători~

(duţu)

Lasă un răspuns

