ÎNTR-UN MOD SPECIAL, PENTRU TINE..

ÎNTR-UN MOD SPECIAL, PENTRU TINE…

Merry Christmas!  Sarbărori Fericite!

Ani se duc, lăsînd în urmă amintiri frumose sau mai puţin frumoase, ori cum au fost ani noştri, ani buni sau răi prin care am trecut. Azi cînd îmi deapăn amintirile trecutului, privind în urmă ajung să exclam, plin de mulţumire, ce frumoase au fost Sărbătorile de iarnă din tot deauna. Copilăria cu frumuseţile ei, cu rîsul zgomotos, după fiecare peripeţie făcută, cînd sărbătoarea Crăciunului se apropia, ne pregătam ciocanul (o bîtă în formă de cruce, dar cu crucea în jos) că să adunăm cîţi mai mulţi, colăcei de la fiecare familie din sat, o traistă ţesută de mama specială pentru a aduna, cîte un măr, ori o ciocolată cu staniol de 25 de bani, ai vremurilor(cu tractorul), apoi încălţaţi peste măsură căci iernile n-au fost blînde, schîrţiea zăpada sub picioarele colindătorilor, plecam la colindat…

Ce săteni prietenoşi, fiecare casă avea uşa deschisă pentru colindători, dar nu înainte de a colinda un ori două colinde afară în frig…după care plină de bucurie gazda ne primea înăuntru, ne dădea cîte un colăcel, de la popa şi de la directorul şcoli ne aşteptam la ciocolata invîrtită în staniol…

Vremurile sau schimbat, colindători, sau împuţinat, şi nu mai bătatoresc uliţa satului meu, de fapt nici săteni nu mai sunt aşa de prietenoşi  ceva s-a schimbat în mentalitatea omului, poate faptul ca nu mai e zăpada aşa mare, şi capul nu mai apucă să se răcească, rămîne tot cald/înferbîntat de atîtea probleme noi apărute, probleme care atunci nu erau….

Spre suprinderea mea chiar acuma am primit o veste îmbucurătoare, părinţi mei au fost colindaţi de un grup de vreo 35 de copii… De unde au apărut aţîţia copii, l-am întrebat pe tata, mi-a răspuns:” nu-i cunosc poate din oraş, căci în sat sunt numai nişte bătrîni”

Cineva s-a îngrijit să le ducă şi bătrînilor din satul meu natal un Mesaj de Crăciu, un mesaj al speranţiei…

Tuturor care cititi postarile mele vă transmit din suflet: Sărbători Binecuvîntate alaturi de cei dragi, un An Nou plin de binecuvîntările Domnului.

Merry Christmas!  Sarbărori Fericite!

(duţu)

5 gânduri despre „ÎNTR-UN MOD SPECIAL, PENTRU TINE..

  1. In noaptea sfanta de Craciun lasa deoparte grijile si supararile. Deschide-ti inima si primeste un strop din binecuvantarea care se revarsa peste lume in aceasta noapte!

    Fie ca sarbatorile de anul acesta sa va umple sufletul de bucurie, incredere, speranta si iubire. Iar Mosul sa va aduca cele mai dorite si neasteptate cadouri voua si celor apropiati.
    Craciun fericit!

  2. Vă doresc din toată inima, un Crăciun Fericit, binecuvântat de Domnul întru toate, numai cu sănătate şi numai cu bucurii, alături de cei dragi ai dumneavoastră!
    Cu mult drag,
    Ştefania 🙂

Lasă un răspuns

