GLONTUL PASTORULUI

GLONTUL PASTORULUI

 

Ce întîmplare înteresantă , din care se poate învăţa ceva, chiar dacă e o istorie tristă în felul ei.

 

Trei oameni (prieteni) au plecat la vînătoare; un avocat, un doctor, un păstor…

Plimbîndu-se dintr-odată le apare înainte un cerb frumos, din instinct, pun degetul pe trăgaci, în secunda următoare, cerbul cade mort…Toti trei izbucnesc in strigăte de bucurie, cînd strigătul se termină, incepe discuţia ai vazut ce am împuşcat,(şi fiecare a zis la fel).

Cearta începea era nevoie de linişte la care avocatul ea cuvîntul folosind argumente..”Priviţi felul în care a căzut, insemnează că lovitura era din partea aceia, eu am fost acolo si eu l-am lovit primul.”

Doctorul se ridică şi el, “dovezile trebuiesc dovedite, aşa că caşi doctor o să verific”, incepe verificare… se întoarec cu răspunsul si spune: “ca şi doctor am ultimul răspuns uite ce am constantat: nici eu ,nici avocatul nu a doborît cerbul ci glonţul păstorului”…

“Cum, de unde ştii”?,

Doctorul: “simplu, după ce l-am verificat, am privit la felul în care a intrat glonţul, glonţul a intrat printr-o ureche şi a iesit prin cealalta si e précis e glonţul lui… după care s-au liniştit.

Sursa: am gasit-o pe f-book

***Uneori aşa se întîmplă şi atunci cînd se predică Cuvîntul…pe mulţi aşa zis “cuvînt” îi adoarme, ii distruge, ii omoara îin credinţă…

  • Mai multa atenţie la predicare… „Ia seama sa implinesti bine slujba pe care ai primit-o in Domnul.” (Col.4:17)

  •  la indemnare si la invatatura pe care o dai altora. (1Tim.4:13)

 

~străinişicălători~

(duţu)

Lasă un răspuns

