ISUS BUNUL PĂSTOR

 ISUS BUNUL PĂSTOR (Ioan.10:1-21) By David (duţu) Miclea

*Cuvîntul de aur: Eu sunt Pastorul cel bun. (Ioan.10:11)

Isus se declară: “Păstorul cel bun”

Pe drept se poate numi aşa, iată cîteva motive:

*Păstorul cel bun, este devotat turmei. (vers.11-18).

*Păstorul cel bun, îngrijeşte de turma încredinţată.

*Păstorul cel bun aşează turma înaintea priorităţilor Lui.

*Păstorul cel bun face tot ce e posibil să îşi salveze turma, dacă e nevoie se aşează între oi  şi duşmanul oilor.

*Păstorul cel bun e gata de sacrificiu numai să îşi salveze turma.

*Păstorul cel bun are o relaţie de prietenie cu turma Sa: “Eu Imi cunosc oile Mele, si ele Ma cunosc pe Mine” (Ioan.10:14)

 

David poate să declare cu tărie despre El: “Domnul este Păstorul meu:….(Ps.23).

 

***Ai şi tu un asemenea Păstor?,  dacă da, ferice de tine…

~străinişicălători~

(duţu)

Lasă un răspuns

