CÎND DUMNEZEU, SPUNE: “ÎMI PARE RĂU”…

CÎND DUMNEZEU, SPUNE: “ÎMI PARE RĂU”… (1Sam.15:10-18) By David (duţu) Miclea

*Cuvîntul de aur: Domnul a vorbit lui Samuel si i-a zis: „Imi pare rau ca am pus pe Saul imparat, caci se abate de la Mine si nu pazeste cuvintele Mele.” Samuel s-a mahnit si toata noaptea a strigat catre Domnul. (1Sam.15:10-11).

 

***Cînd Dumnezeu spune: “Îmi pare rău”… atunci chiar Îi pare rău.
1.Înştinţează pe slujitorul Său (vers.10).
2.Îşi arată nemulţumirea fătă de omul care a greşit(vers.11)
3.Verifică bine situaţia (vers.11b).
4.Descoperă păcatul (vers.11b).
5.Dumnezeu trîmbiţează pedeapsa (1Sam.15:28).
6.Dumnezeu pedepseşte intocmai cum a spus, pedeapsa a inceput-o prin izolarea lui Saul (1Sam.15:35).
***Doamne ajută-ne să nu întristăm faţa Ta. Amin.
~străinişicălători~
(duţu)

 

 

Lasă un răspuns

