O MÎNĂ ÎNTINSĂ

O MÎNĂ ÎNTINSĂ  (Ps.138:7)   By David (duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur:  Cand umblu in mijlocul stramtorarii, Tu ma inviorezi, Iti intinzi mana spre mania vrajmasilor mei, si dreapta Ta ma mantuieste. (Ps.138:7).

Ce măreţ Dumnezeu avem, chiar dacă, El este înălţat, chiar dacă slava din jurul Lui este mare, El priveşte spre fiinţa omenească, care se află în mijlocul strîmtorărilor, ca să o izbăvească.

Împăratul David, văzînd marea bunătate arătată de Dumnezeu faţă de el, spune frumoasele cuvinte:

-”Te laud din toata inima,

-cant laudele Tale inaintea dumnezeilor.

– Ma inchin in Templul Tau cel sfant ,

– laud Numele Tau, avea şi motive pentru care să-L laude:

– pentru bunatatea,

-credinciosia Ta,

-pentru făgăduinţele Tale împlinite,

-pentru că , în ziua necazului, cand Te-am chemat, m-ai ascultat, m-ai imbarbatat si mi-ai intarit sufletul.

David era sigur, de Dumnezeu şi a Lui izbăvire,de aceia spunea:

-” Cand umblu in mijlocul stramtorarii, (necazuri, probleme, neajunsuri…)

-Tu ma inviorezi, (Îmi dai speranţă, mă asiguri de izbăvire)

-Iti intinzi mana spre mania vrajmasilor mei, (Te lupţi cu cei care se luptă cu mine)

-si dreapta Ta ma mantuieste. (Cu mîna Ta puternică mă scoţi la loc larg).

*David continuă, fiind plin de încredinţare:”Domnul va sfarsi ce a inceput pentru mine”.

***Nu ştiu cît eşti de departe de mijlocul strîmtorări tale, prin care treci, cînd ajungi la punctul să cedai, că nu mai poţi, aş vrea să te încurajezi; atunci cînd nu mai vezi nici o portiţă de ieşire, Dumnezeu face una special pentru tine, cînd eşti doborît, fără puteri, Dumnezeu se ridică ca să te învioreze. În timp ce îţi aduce înviorare, cu o mînă este întinsă peste vrăşmaşi că să îi nimicească, iar cu cealaltă îţi dă izbăvirea.

*Fii binecuvîntat de Domnul!

~strainisicalatori~

(dutu)

Lasă un răspuns

