NEVER GiVE UP …………NU VOI RENUNŢA…….

NEVER GiVE UP …………NU VOI RENUNŢA…….

Don’t tell me I can’t do this ……..

Nu îmi spune că nu pot să fac aceasta……..

 

I am on the top of the mountain – I see the promised land …………..

Eu sunt în vîrful muntelui – Eu văd pămîntul promis……

 

Water …..Water …..

Apă…….. Apă…….

 

I know I can ……

Eu ştiu că pot……

 

I know I can!

Eu ştiu că pot!

***Eu ştiu că pot totul,pot totul in Hristos care ma intareste. (Filip.4:13)

~străinişicălători~


(duţu)

 

 

Lasă un răspuns

