DUMNEZEU ASCULTĂ RUGĂCIUNEA NEVOIAŞULUI

DUMNEZEU ASCULTĂ RUGĂCIUNEA NEVOIAŞULUI

O bătrânică venea în fiecare dimineață,

pe treptele pridvor din fata casei ei, ridica braţele spre cer şi striga: „Lăudați pe Domnul ! „
Într-o zi un ateu sa mutat în casa vecin cu bătrînica, pe care o vedea cum iese afară în fiecare dimineaţă repetînd aceleaşi cuvinte: „Lăudați pe Domnul ! „
După un timp vecinul devine foarte iritat pe bătrînica, vecina acestuia.
I-a venit o ideie, cînd bătrînica termina ce avea de spus ieşea afară vecinul şi striga în urma ei: “Nu există Dumnezeu!”
Timpul a trecut, acţiunea se repeta în fiecare dimineaţă, bătrînica spunea: „Lăudați pe Domnul ! ” iar vecinul după ea: “Nu există Dumnezeu!”
Într-o dimineaţă de iarnă, bătrînica a ieşit ca de obicei afară, dar de data aceasta parcă striga mai tare: ” Lăudați pe Domnul ! Doamne, nu am nimica de mîncare sunt moartă de foame, te rog să te îngrijeşti de mine, Doamne Dumnezeule!.”
În următoarea dimineaţă bătrînica sleită de puteri, iasă din nou pe treptele pridvorului, cînd picioarele i se împedică de două pungi mari de alimente, atunci parcă cu gura pînă la urechi îşi adună ultimile puteri şi strigă: ” Lăudați pe Domnul ! ” apoi continuă:”Care s-a îngrijit de mine şi mi-a ascultat rugăciunea şi mi-a adus alimente!”.
Imediat vecinul (ateu) a sărit peste gardul ce îi despărţea şi a strigat: “Nu există Dumnezeu, eu am cumpărat aceste alimente!”.
La care bătrînica plină de bucurie cu braţele ridicate, strigă şi mai puternic: „Lăudați pe Domnul ! Care S-a îngrijit de mine, mi-a ascultat rugăciunea, mi-a făcut rost de alimente şi l-a pus pe un fiu de a celui rău să le şi plătească.
***Dumnezeu într-adevăr lucrează deosebit. (o traducere din engleză)
~străinişicălători~
(duţu)

Lasă un răspuns

