CREŞTINUL UN OM GATA DE URĂ 2.

CREŞTINUL UN OM GATA DE URĂ 2. By David (duţu) Miclea


Creştinul e gata nu numai de iubire ci şi de ură, el trebuie să urască:

6.GURA MINCINOASĂ: Frica de Domnul este urarea raului; trufia si mandria, purtarea rea si gura mincinoasa, iata ce urasc eu. (Prov.8:13).

7. PURTAREA REA: Frica de Domnul este urarea raului; trufia si mandria, purtarea rea si gura mincinoasa, iata ce urasc eu. (Prov.8:13).

8.PURTAREA PĂCĂTOŞILOR: Nu voi pune nimic rau inaintea ochilor mei; urasc purtarea pacatosilor; ea nu se va lipi de mine. (Ps.101:3).

9. CALEA MINCIUNII: Prin poruncile Tale ma fac mai priceput, de aceea urasc orice cale a minciunii. (Ps.119:104).de aceea gasesc drepte toate poruncile Tale, si urasc orice cale a minciunii. (Ps.119:128).

10. PÎNĂ ŞI VIAŢA ACEASTA: Cine isi iubeste viata o va pierde; si cine isi uraste viata in lumea aceasta o va pastra pentru viata vesnica. (Ioan.12:25).

11. PE CEI CARE NU SE POT DECIDE: Urasc pe oamenii nehotarati, dar iubesc Legea Ta. (Ps.119:113).

12.URĂŞTE MINCIUNA: Caci gura mea vesteste adevarul, si buzele mele urasc minciuna! (Prov.8:7).

VA URMA…

~străinişicălători~
(duţu)

Lasă un răspuns

