CREŞTINUL ŞI CREDINŢA 2

CREŞTINUL ŞI CREDINŢA 2.    By David (duţu) Miclea


5.CREDINŢA SE PĂZEŞTE: M-am luptat lupta cea buna, mi-am ispravit alergarea, am pazit credinta. (2Tim.4:7).

6. PĂSTRATĂ NEPREFĂCUTĂ: Tinta poruncii este dragostea, care vine dintr-o inima curata, dintr-un cuget bun si dintr-o credinta neprefacuta. (1Tim.1:5).

7. PĂSTRATĂ ÎNTR-UN CUGET CURAT: ci sa pastreze taina credintei intr-un cuget curat. (1Tim.3:9).

8. SĂ RĂMÎNĂ NECLINTIT ÎN EA: negresit, daca ramaneti si mai departe intemeiati si neclintiti in credinta, fara sa va abateti de la nadejdea Evangheliei pe care ati auzit-o, care a fost propovaduita oricarei fapturi de sub cer si al carei slujitor am fost facut eu, Pavel. (Col.1:23).

9. SURSA DE A FI PLĂCUT DOMNULUI: Si, fara credinta, este cu neputinta sa fim placuti Lui! Caci cine se apropie de Dumnezeu trebuie sa creada ca El este si ca rasplateste pe cei ce-L cauta. (Evr.11:6).

~străinişicălători~
(duţu)

Lasă un răspuns

