EL MA IUBIT PE MINE

EL MA IUBIT PE MINE (Ioan.13:1) By David (duţu) Miclea

*Cuvantul de aur: …si, fiindca iubea pe ai Sai, care erau in lume, i-a iubit pana la capat. (Ioan.13:1).

 

Isus i-a iubit, pe ai săi (ucenicii) continuă să îi mai iubească şi astăzi.

E foarte interesantă iubirea lui Dumnezeu;

– să iubeşti pe cine nu te iubeşte,

-să ierţi pe cine continuă să îţi greşească,

-să îţi arăţi bunăvoinţa faţă de cel care te respinge,

– să fii un Sfînt şi să iubeşti un păcătos ca mine, mă întreb ce totuşi a văzut bun în mine de m-a iubit aşa de mult.

Este o minune ce a făcut, chiar o mare minune!!! Să iubească un păcătos aşa cum sunt eu…

Iubirea Lui, face lucruri extraordinare de mari, face din oameni pierduţi si păcătoşi, sfinţi iertaţi şi mîntuiţi.

In cuvintele acestea : ”pe ai Săi” se ascunde secretul iubiri Lui;

– am devenit proprietatea Lui,

– am fost răscumpăraţi de El,

– ne-a plătit cu un preţ scump cu însuşi sîngele Său, de acceia avem aşa mare preţ în ochi Lui.

El, i-a iubit pe ucenicii Lui pînă la capăt, nici pentru noi nu are o iubire de o vreme numai, de o durată, pe un timp limitat, o, nu El continuă să ne iubească, şi ne iubeşte “pînă la capăt”.

Aşa este iubirea lui Dumnezeu, aşa este iubirea Iubitului meu faţă de mine, si de aceeia, îi voi rămîne mulţumitor pentru toate zilele vieţi mele.

*Fiţi binecuvîntaţi de Domnul!

~strainisicalatori~

(dutu)

Un gând despre „EL MA IUBIT PE MINE

Lasă un răspuns

