CINA DOMNULUI – O PILDĂ DE URMAT: “ISUS”

CINA DOMNULUI – O PILDĂ DE URMAT: “ISUS” (Ioan13:1-17) By David (duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur: Pentru ca Eu v-am dat o pilda, ca si voi sa faceti cum am facut Eu. (Ioan.13:15).

PILDA DE URMAT ÎN:
1.ASCULTARE
2.SMERENIE
3.SLUJIRE

* O pildă obligatorie (vers.14) – voi sunteti datori sa va spalati picioarele unii altora
* O pildă , ca să o urmaţi (vers.15) – voi sa faceti cum am facut Eu
* O pildă, fără condiţi (nediscutabilă) (vers.16) – robul nu este mai mare decat domnul.
* O pildă, ca să fiţi fericiţi (vers.17) – ferice de voi daca le faceti
***Şi acuma, dacă ştiţi aceste lucruri, ferice de voi dacă le faceţi (Ioan.13:17).
~străinişicălători~
(duţu)

Lasă un răspuns

