CINA DOMNULUI – SÎNGE CARE SE VARSĂ PENTRU MULŢI

CINA DOMNULUI – SÎNGE CARE SE VARSĂ PENTRU MULŢI (Marcu.14:22-25) By David (duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur: Si le-a zis: „Acesta este sangele Meu, sangele legamantului celui nou, care se varsa pentru multi.(Marcu.14:24).

Păcatul  îl despărţea pe om de Dumnezeu, face ziduri de despărţire, de aceia trebuia înlăturat.
Orice incercare de a se înlătura păcatul nelegiuirea nu au dat rezultate:
*caci este cu neputinta ca sangele taurilor si al tapilor sa stearga pacatele. (Evr.10:4).

*Chiar daca te-ai spala cu silitra, chiar daca ai da cu multa soda, nelegiuirea ta tot ar ramane scrisa inaintea Mea, zice Domnul Dumnezeu. (Ier.2:22), de aceia s-a căutat soluţi noi cu care păcatul ar putea fi înlăturat.
***Nicio soluţie, niciun chimical nu poate să curăţească de păcat aşa cum poate şi cum o face sîngele care s-a vărsat pentru mulţi, sîngele lui Isus Hristos.

 

SÎNGELE LUI ISUS HRISTOS NE:
1. CURĂŢEŞTE DE ORICE PĂCAT
-Dar daca umblam in lumina, dupa cum El insusi este in lumina, avem partasie unii cu altii; si sangele lui Isus Hristos, Fiul Lui, ne curata de orice pacat. (1Ioan.1:7).
-si din partea lui Isus Hristos, Martorul credincios, Cel intai nascut din morti, Domnul imparatilor pamantului! A Lui, care ne iubeste, care ne-a spalat de pacatele noastre cu sangele Sau (Apoc.1:5).
– „Doamne”, i-am raspuns eu, „tu stii.” Si el mi-a zis: „Acestia vin din necazul cel mare; ei si-au spalat hainele si le-au albit in sangele Mielului. (Apoc.7:14).

 

 

2. NE IARTĂ DE ORICE PĂCAT
-Si, dupa Lege, aproape totul este curatat cu sange; si fara varsare de sange nu este iertare. (Evr.9:22).
-caci acesta este sangele Meu, sangele legamantului celui nou, care se varsa pentru multi, spre iertarea pacatelor. (Mat.26:28).
-In El avem rascumpararea, prin sangele Lui, iertarea pacatelor, dupa bogatiile harului Sau (Efes.1:7).
– in care avem rascumpararea, prin sangele Lui, iertarea pacatelor. (Col.1:14).

 

 

3. NE ELIBEREAZĂ
-O dată ce am fost curăţiţi am devenit eliberaţi: Dar daca umblam in lumina, dupa cum El insusi este in lumina, avem partasie unii cu altii; si sangele lui Isus Hristos, Fiul Lui, ne curata de orice pacat. (1Ioan.1:7).

 

 

4. NE APROPIE DE HRISTOS, DE DUMNEZEU
– Dar acum, in Hristos Isus, voi, care odinioara erati departati, ati fost apropiati prin sangele lui Hristos. (Efes.2:13).

 

 

5. SURSA VIEŢII DE AICI ŞI A CELEI VIITOARE
-Isus le-a zis: „Adevarat, adevarat va spun ca, daca nu mancati trupul Fiului omului si daca nu beti sangele Lui, n-aveti viata in voi insiva. (Ioan.6:53).
-Cine mananca trupul Meu si bea sangele Meu are viata vesnica; si Eu il voi invia in ziua de apoi. (Ioan.6:54).
-Caci trupul Meu este cu adevarat o hrana, si sangele Meu este cu adevarat o bautura. (Ioan.6:55).
– Cine mananca trupul Meu si bea sangele Meu ramane in Mine, si Eu raman in el. (Ioan.6:56).

 

 

6. AVEM RĂSCUMPĂRAREA
– ci cu sangele scump al lui Hristos, Mielul fara cusur si fara prihana. (1Pet.1:19).

 

 

7. NE DĂ GARANŢIA VIEŢII VEŞNICE
– Cine mananca trupul Meu si bea sangele Meu are viata vesnica; si Eu il voi invia in ziua de apoi. (Ioan.6:54).
– Astfel, dar, fratilor, fiindca prin sangele lui Isus avem o intrare sloboda in Locul Preasfant, (Evr.10:19).

 

 

8. ELEMENTUL CARE NU ARE DATĂ DE EXPIRARE
– Ei l-au biruit prin sangele Mielului si prin cuvantul marturisirii lor, si nu si-au iubit viata chiar pana la moarte. (Apoc.12:11).

***Prin credinţă să participăm la Cina Domnului într-un chip vrednic ca să avem parte de binecuvîntarea sîngelui marelui nostru Mîntuitor Isus Hristos.
~străinişicălători~
(duţu)

Lasă un răspuns

