GINDURI, GINDURI…..

GINDURI, GINDURI…..

*M-am rugat lui Dumnezeu să mă păzeasca de duşmani, îndepărtîndui de lîngă mine, cînd colo am rămas fără “prieteni” care să ma mai sune, ori să întrebe de mine…(duţu)

*La bine nu pot să mă învîrtesc de prieteni, La greu, la necaz nu mai e nici unu (duţu).

*Viitorul ne aparţine, o să-l avem întocmai cum l-am pregătit (duţu)

*În încercare rămîi tare, Dumnezeu N-a terminat ce a început cu tine (duţu).

*Rămîi cu noi Isuse drag, Prin boale şi suspine, Şi îţi vom cînta Ţie mereu, Aici şi-n veşnicie (duţu).

*Invidia face surzii să audă, orbii să vadă şi pe proşti să vorbească!!!

*Daca oglinda ar arăta caracterul omului, nu faţa, mulţi oameni ar rămînea îngroziţi, de-a dreptul şocanţi (duţu)

 

*Cand iertam nu facem o favoare celui ce l-am iertat,ci ne facem singuri un bine,aruncam o piatra ce ne acoperea inima (dutu).

*Iertatea aproapelui nu e dovada de slăbiciune,ci mai degraba e taria unui caracter nobil (dutu).

~strainisicalatori~

(dutu)

Lasă un răspuns

