O ÎNCURAJARE A ÎNVĂŢĂTORULUI PENTRU UCENICI SĂI

O ÎNCURAJARE A ÎNVĂŢĂTORULUI PENTRU UCENICI SĂI (Matei.28:18-20) By David (duţu) Miclea.


*Cuvînt de încurajare: Isus S-a apropiat de ei, a vorbit cu ei si le-a zis: „Toata puterea Mi-a fost data in cer si pe pamant. Duceti-va si faceti ucenici din toate neamurile, botezandu-i in Numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Si invatati-i sa pazeasca tot ce v-am poruncit. Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului.” Amin. (Matei.28:18-20)

TRIMITEREA UCENICILOR
1. Ave-ţi asigurarea Mea: Toata puterea Mi-a fost data in cer si pe pamant.(vers.18).
2. Ave-ţi trimiterea de la Mine: La toate neamurile (vers.19a).
3. Ave-ţi însărcinarea Mea: Să faceţi ucenici (vers.19a).
4. Ave-ţi dovada propovăduirii: botezandu-i in Numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh (vers.19b).
5. Ave-ţi învăţătura Mea: Si invatati-i sa pazeasca tot ce v-am poruncit (vers.20a).
6. Ave-ţi promisiunea Mea: . Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului.” (vers.20b).
~străinişicălători~
(duţu)

Lasă un răspuns

