PROFEŢII CU PRIVIRE LA ISUS ROSTITE ÎN VECHIUL TESTAMENT AVÎND ÎMPLINIREA LOR ÎN NOUL TESTAMENT (12)

PROFEŢII CU PRIVIRE LA ISUS ROSTITE ÎN VECHIUL TESTAMENT AVÎND ÎMPLINIREA LOR ÎN NOUL TESTAMENT (12)      By David (duţu) Miclea


FUGA ÎN EGIPT

*PROFEŢIA ROSTITĂ ÎN VECHIUL TESTAMENT
„Cand era tanar Israel, il iubeam si am chemat pe fiul Meu din Egipt. (Osea.11:1).

*ÎMPLINIREA ÎN NOUL TESTAMENT
Dupa ce au plecat magii, un inger al Domnului se arata in vis lui Iosif si-i zice: „Scoala-te, ia Pruncul si pe mama Lui, fugi in Egipt si ramai acolo pana iti voi spune eu; caci Irod are sa caute Pruncul, ca sa-L omoare.” (Mat.2:13).
Iosif s-a sculat, a luat Pruncul si pe mama Lui, noaptea, si a plecat in Egipt. (Mat.2:14).
Acolo a ramas pana la moartea lui Irod, ca sa se implineasca ce fusese vestit de Domnul prin prorocul care zice: „Am chemat pe Fiul Meu din Egipt.” (Mat.2:15)
VA URMA…
~străinişicălători~
(duţu)

Lasă un răspuns

