LUCRURI PE CARE TREBUIE UN CREŞTIN SĂ LE ŞTIE

LUCRURI PE CARE TREBUIE UN CREŞTIN SĂ LE ŞTIE .        By David (duţu) Miclea

ŞTIIAŢI CĂ?

1. ŞTIIAI CĂ, VIAŢA CREŞTINULUI ESTE O LUPTĂ?

-o luptă în pace, dar îndrăznind prin multe necazuri.

*V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea.” (Ioan.16:33).

2. ŞTIAŢI CARE ARME TREBUIESC FOLOSITE ÎN LUPTĂ?

-adevărul.

–platoşa neprihănirii.

-rîvna Evangheliei păcii.

–scutul credinţei.

–coiful mîntuiri.

–sabia Duhului.

***De aceea, luati toata armura lui Dumnezeu, ca sa va puteti impotrivi in ziua cea rea si sa ramaneti in picioare, dupa ce veti fi biruit totul. Stati gata, dar, avand mijlocul incins cu adevarul, imbracati cu platosa neprihanirii, avand picioarele incaltate cu ravna Evangheliei pacii. Pe deasupra tuturor acestora, luati scutul credintei, cu care veti putea stinge toate sagetile arzatoare ale celui rau. Luati si coiful mantuirii si sabia Duhului, care este Cuvantul lui Dumnezeu. (Efeseni.6:13-17).

–arme puternice.

–arme întărite.

–arme gata să surpe întăriturile.

–arme gata de răsturnat

-arme prin care facem gîndurile roabe ale ascultării de Hristos.

***Caci armele cu care ne luptam noi nu sunt supuse firii pamantesti, ci sunt puternice, intarite de Dumnezeu ca sa surpe intariturile. Noi rasturnam izvodirile mintii si orice inaltime care se ridica impotriva cunostintei lui Dumnezeu; si orice gand il facem rob ascultarii de Hristos. (2Cor.10:4-5).

3. ŞTIIAŢI CUM TREBUIE SĂ LUPTE CREŞTINUL?

(a) privind ţintă la Hristos

***Sa ne uitam tinta la Capetenia si Desavarsirea credintei noastre, adica la Isus, care, pentru bucuria care-I era pusa inainte, a suferit crucea, a dispretuit rusinea, si sade la dreapta scaunului de domnie al lui Dumnezeu. (Evr.12:2).

(b)purtînd jugul Lui şi luîndu-L ca model în trăire.

***Luati jugul Meu asupra voastra si invatati de la Mine, caci Eu sunt bland si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre. (Mat.11:29). (c) luptînd lupta cea bună a credinţei.
***Lupta-te lupta cea buna a credintei; apuca viata vesnica, la care ai fost chemat si pentru care ai facut acea frumoasa marturisire inaintea multor martori. (1Tim.6:12).

4. ŞTIIAŢI CARE ESTE RĂSPLATA BIRUINŢEI?

(a) dreptul să stai pe acelaşi scaun cu Isus.

***Celui ce va birui ii voi da sa sada cu Mine pe scaunul Meu de domnie, dupa cum si Eu am biruit si am sezut cu Tatal Meu pe scaunul Lui de domnie.” (Apoc.3:21).

(b) mîntuirea.

***Veti fi urati de toti, din pricina Numelui Meu; dar cine va rabda pana la sfarsit va fi mantuit. (Mat.10:22).

~străinişicălători~

(duţu)

Lasă un răspuns

