PROFEŢII CU PRIVIRE LA ISUS ROSTITE ÎN VECHIUL TESTAMENT AVÎND ÎMPLINIREA LOR ÎN NOUL TESTAMENT (16)

PROFEŢII CU PRIVIRE LA ISUS ROSTITE ÎN VECHIUL TESTAMENT AVÎND ÎMPLINIREA LOR ÎN NOUL TESTAMENT (16)      By David (duţu) Miclea


NUMIT FIUL LUI DUMNEZEU

*PROFEŢIA ROSTITĂ ÎN VECHIUL TESTAMENT
-Caci un Copil ni S-a nascut, un Fiu ni S-a dat, si domnia va fi pe umarul Lui; Il vor numi: „Minunat, Sfetnic, Dumnezeu tare, Parintele vesniciilor, Domn al pacii.” (Isa.9:6).
-„Eu voi vesti hotararea Lui” – zice Unsul – „Domnul Mi-a zis: „Tu esti Fiul Meu! Astazi Te-am nascut. (Ps.2:7).

*ÎMPLINIREA ÎN NOUL TESTAMENT
-Si din ceruri s-a auzit un glas care zicea: „Acesta este Fiul Meu preaiubit in care Imi gasesc placerea.” (Mat.3:17).
-Si din ceruri s-a auzit un glas care zicea: „Tu esti Fiul Meu preaiubit, in Tine Imi gasesc toata placerea Mea.” (Marc.1:11).
VA URMA…
~străinişicălători~
(duţu)

Lasă un răspuns

