PROFEŢII CU PRIVIRE LA ISUS ROSTITE ÎN VECHIUL TESTAMENT AVÎND ÎMPLINIREA LOR ÎN NOUL TESTAMENT (28)

PROFEŢII CU PRIVIRE LA ISUS ROSTITE ÎN VECHIUL TESTAMENT AVÎND ÎMPLINIREA LOR ÎN NOUL TESTAMENT (28)    By David (duţu) Miclea


VĂNDUT PE TREIZECI DE ARGINŢI

*PROFEŢIA ROSTITĂ ÎN VECHIUL TESTAMENT
– Eu le-am zis: „Daca gasiti cu cale, dati-mi plata; daca nu, nu mi-o dati!” Si mi-au cantarit ca plata, treizeci de arginti. (Zah.11:12).
*ÎMPLINIREA ÎN NOUL TESTAMENT
-Atunci unul din cei doisprezece, numit Iuda Iscarioteanul, s-a dus la preotii cei mai de seama (Mat.26:14).
-si le-a zis: „Ce vreti sa-mi dati, si-L voi da in mainile voastre?” Ei i-au cantarit treizeci de arginti. (Mat.26:15)
VA URMA…
~străinişicălători~
(duţu)

Lasă un răspuns

