DOMNUL ŞTIE/CUNOAŞTE

DOMNUL ŞTIE/CUNOAŞTE (Fapte.15:1-20) By David (duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur: zice Domnul, care face aceste lucruri si caruia Ii sunt cunoscute din vesnicie.” (Fapt.15:18).

*Mare este Domnul nostru si puternic prin taria Lui, priceperea Lui este fara margini. (Ps.147:5).*Nicio faptura nu este ascunsa de El, ci totul este gol si descoperit inaintea ochilor Aceluia cu care avem a face. (Evr.4:13).
1.Dumnezeu vede în orice loc: Ochii Domnului sunt in orice loc, ei vad pe cei rai si pe cei buni. – (Prov.15:3).
2. El ştie numărul stelelor şi numele lor: El socoteste numarul stelelor si le da nume la toate. (Ps.147:4).
3. El ştie firele de păr: Cat despre voi, pana si perii din cap, toti va sunt numarati. (Mat.10:30)
4. El stii gîndurile: cand stau jos si cand ma scol, si de departe imi patrunzi gandul. (Ps.139:2).
5. El cunoaşte faptele noastre: stii cand stau jos si cand ma scol, si de departe imi patrunzi gandul. (Ps.139:2).
6. El ştie cuvintele noastre: Caci nu-mi ajunge cuvantul pe limba, si Tu, Doamne, il si cunosti in totul. (Ps.139:4).
7. El cunoaşte durerile noastre: Domnul a zis: „Am vazut asuprirea poporului Meu, care este in Egipt, si am auzit strigatele pe care le scoate din pricina asupritorilor lui; caci ii cunosc durerile. (Exod.3:7).
8. El ştie lipsurile/trebuinţele noastre: Fiindca toate aceste lucruri Neamurile le cauta. Tatal vostru cel ceresc stie ca aveti trebuinta de ele. (Mat.6:32).
9. El cunoaşte devotamentul nostru: Atunci Domnul a zis: „Sa ascund Eu oare de Avraam ce am sa fac?… Caci Avraam va ajunge negresit un neam mare si puternic, si in el vor fi binecuvantate toate neamurile pamantului. Caci Eu il cunosc si stiu ca are sa porunceasca fiilor lui si casei lui dupa el sa tina Calea Domnului, facand ce este drept si bine, pentru ca astfel Domnul sa implineasca fata de Avraam ce i-a fagaduit”… (Genesa:18:17-19). 10. El ştie cît suntem de slabi: Caci El stie din ce suntem facuti; Isi aduce aminte ca suntem tarana. (Ps.103:14).
11. El ne cunoaşte nebunia, păcatele, greselile: Dumnezeule, Tu cunosti nebunia mea, si greselile mele nu-Ti sunt ascunse. (Ps.69:5).
12. Ce am putea să spunem în faţa ATOTŞTIINŢEI LU Imai mult decît Petru: „Doamne, Tu toate le stii… (Ioan.21:17).
~străinişicălători~
(duţu)

Lasă un comentariu