ZIUA CELOR NEBAGATI IN SEAMA

M-AM HOTARAT ,ASTAZI FAC UN BINE : ”DECLAR O ZI DE SARBATOARE PENTRU CEI NEBAGATI IN SEAMA”

blogul lui "DUTU"

blogul lui „DUTU”

Azi dimineata cand m-am sculat privind peste blogurile cu care tin legatura am ajuns putin dezamagit de uni (nu de toti).

Tuturor celor ce sunteti  proprietari de bloguri as vrea sa va spun ,ca o sa va tin de prieteni ca m-ati invatat multe lucruri (deci sincer ,am avantaj de la uni din voi).

Unde am ramas dezamagit este in felul in care facem reclame unora..

De aceeia as vrea sa fac un bine astazi:

”DECLAR O ZI DE SARBATOARE PENTRU NEBAGATI IN SEAMA”

1.O ZI PENTRU PREDICATORI ,PASTORI,EVANGHELISTI ,CRESTINII BUNI NEBAGATI IN SEAMA.

Sunt pline postarile noastre de predicatori”ilustri” pe care ii vad ca sunt postati in fiecare dimineata,ma intreb :

”Oare sunt mai buni ca si ceilalti?

Numai acestia predica la cateva miloane de romani in intraga lume?

Unde au disparut predicatori?

De un lucru sant sigur ,nici n-au disparut predicatori buni ,si nici nu sint numai acestia predicatori la romani ci mult,mult mai multi; dar asa cum spuneam sint “nebagati in seama”.

Facem de cele mai multe ori reclame la cine nu ar trebui sa facem (nu la toti din cei care ii postam) si uitam sa postam predicile celor care ar trebui sa fie postate.

Afisam predicatori din a caror predica lipseste “Duhul Sfant” si avem simplul motiv cu care ne aparam:”Stie sa vorbasca in public unde sunt multi necredinciosi cu pretentii” si  pe cei in a caror predici se aude cuvintele :”Asa vorbeste Domnul” sunt marginalizati,nu ii vom gasi pe F-book,pe you tube,pe lista “marilor predicatori”,da acestora vreau sa va spun:va apreciez si declar o zi de sarbatoare pentru voi…

Cand va veni timpul sa afisem pe fratele care nu are pretentia afisari dar prin a carui predici s-a intors un sat intreg la Dumnezeu,pe necunoscutul acela de noi (care ar merita sa fie facut cunoscut) dar cunoscut de Dumnezeu.

Pe sora aceeia care nu a mancat de Pasti din bucata de miel ca nu ia ajuns ca la pus-o in farfuria predicatorului de renume ca sa faca burta mai mare in timp ce biata de ea se usca pe picioare fare sa faca dieta de frumusete sau slabire (ea stie ca farmecul omului e bunatatea lui si frumusetea ei sta in al sluji pe Dumnezeu).

Cand va veni vremea sa facem o colecta pentru “el” necunoscutul pastor care n-are ce pune pe masa la copii in timp ce uni din cei carora le facem reclama se lafaiesc pe bani nostri,pe bani saracului si a nenorocitului,a nebagatului in seama, pentru ca a stiut sa ne incante mintea ascultatorilor  cu o predica de o ora repetata din east si pana in west…

Cand ne vom gandi sa spunem in mod sincer un cuvant de apreciere chiar pentru „blogerul cu virgula”  daca nu era el nici nu stiam bine ca mai este si virgula dar de la primele mele postari ,mea iesit inainte si ma critica :ba pocaitilor nu se pune virgula” pentru inceput chiar daca nu l-am inteles si l-am considerat un om „dur si necioplit”dar pentru ca nu arunc cu ce moneda se arunca (am putin de caracter) i-am multumit atunci si chiar i-am scris si l-am rugat sa ma ajute. Acum imi dau seama ca e bine ca i-am urmat sfatul ,ca mine santeti multi chiar si „invatati gresesc”. Omul trebuie apreciat si chiar recompensat pentru ce lucreaza chiar daca nu l-am angajat dar face un job enorm pentru altii.”felicitari din inima”.

2.O ZI PENTRU CEI PERSECUTATI PENTRU CREDINTA IN DOMNUL ISUS.

Am observat ca pentru uni care au fost prigoniti pentru credinta lor suntem instare sa le facem statui si statuiete (ortodocsi si catolici macar ii numesc pe uni sfinti –nu sant de acord cu aceasta) ajung sfinti nostri gata sa ii punem in rama si sa ne inchinam la ei,chiar am inceput sa sarbatorim 100 de ani de la nasterea lui…uitam ca “Sfantul nostru e unul singur Dumnezeu si numai lui trebuie sa ii aducem inchinare”.

Pentru tot ce au facut oamenii (frati acestia in credinta) si pentru ca au suferit pentru credinta sunt de apreciat si ii apreciez am stima pentru ei si imi ridic palaria in fata  lor dare ei nu vor deveni nici sfinti la care sa ma inchin si nici idoli carora sa le slujesc.

Declar o zi de sarbatoare pentru cei nesarbatoriti nebagati in seama de noi si de alti dar care ar merita sunt frati nosti care au murit s-au jerfit si ne-au last o pilda de urmat.

Sant uni ca si mine ,eu nu  imi astept reclama si nici statuie (caci pot sa mi-o fac singur) dar pentru cei care pe drept merita sa fie apreciati si nu sant. Am trait pe vremea comunismului in Romania,am gustat din amaraciunea lui (dar mai ales din amaraciunea produsa de frati de credinta din vremea aceeia),am fost ,anchetat,amendat,oprit de a predica Evanghelia, am fost urmarit pas la pas de angajati securitati si de frati .

Numai domnu’l Pop care locuia pe  dealul de la Ocna Dejului ar putea sa va spuna cat am fost de urmarit (el era maistrul meu) .Cate odata il intrebam :”Ce faceti domnule Pop de sunteti incontinu dupa mine?” stiti care ii era raspunsul:”Domnu’le dutu –asa imi spune el mie,isi continua raspunsul cu o injuratura;frati tai de credinta au parat la domnul Pop (maiorul securitati)ce locuieste langa biserica ortodoxa de pe strada..  caci Duminica ai fost sa predici din nou evanghelia si sant obligat sa o fac, nu din dragoste spune bietul de el ci ca sa am si eu o paine si sa nu ma dea afara ca la batranetele mele… bietul domnu Pop un om bun si cu inima, dar frati mei, dar tineri securitati care stateau  pe gardul domnului Capraru si urmarea activitatea casei noastre,dar atatia si atatia de care eram urmariti zilnic..dar degradare profesionala, dar,dar…(numai bunul Dumnezeu le are inregistrate pe toate).

Cate o data imi vine sa ma destainui si nu ma pot opri (n-am nevoie de statuie nici de reclama stiu ca Dumnezeu imi va rasplati si mi-a rasplatit pentru tot ce am facut si fac pentru El,dar pentru cei uitati ,care au suferit pentru Hristos si au fost uitati, pentru ei scriu si in numele lor declar o zi, macar o zi de sarbatoare ),cand stiu ca fratele de credinta m-a dat in mainile facatorilor de rele ,ma doare,cand stiu ca fratele meu,cu care impartem painea in timpul cinei… imi vine sa plang pentru el,daca macar acum in ultima clipa se va intoarce sa arunce bani murdari sa sa isi ceara iertare printr-o pocainta sincera …

3.O ZI PENTRU TOTI TOTI PROPRIETARI DE BLOGURI NEBAGATI IN SEAMA.

Din nou, nu vorbesc in dreptul meu (sincer si cu frica de Dumnezeu o spun) sunt chiar foarte apreciat  cand ma gandesc nu sant marele predicator,marele bloger.limba romana nu o stapanesc bine,am uita-o si  pe ceea engleza n-am invatat-o inca “R” ma urmareste in accent si virgula  o asez unde nu trebuie ci une ori la nimereala “I” din “A” ma tot gandesc unde sa-l asez la inceput s-au la sfarsitul cuvantului ca pe vremea mea era numai un”I”, Slava Domnului cand ma gandesc ca sunt”bloger”nu mai am nevoie de nici o reclama.

Ci vreau sa vorbesc in dreptul acelor proprieteri de “bloguri” care sunt nebagati in seama desi articolele postate de ei nu sant nici cu un pic mai slabe decat a celor ce se mentin pe #1 in clasament.

Pentru aceeia care cersesc un “like” de la colegul de blog considerat mai bun ca el cu gandul sa se intoarca si  sa ii dea si lui un “like” pe blog pentru articolul care e mult mai bun decat a lui,dar cum sa se aplece cand este considerat #1.

Pentru aceia care nicio data nu vor ajunge sa ocupa # 1 in clasament ,caci ca sindicatele din America seniori au prioritate  in timp ce pufuleti  stau fara job.

Da pentru acestia nebagati in seama ,lor le declar o zi de sarbatoare,si celor ce isi mentin pozita in clasmentul blogerilor datorita “senioritati”sa isi mai verifice inca o data postarilelor , caci sunt cu mult depasite de acelor nebagati in seama(desi dupa experienta ar putea face mult mai mult).

4.O ZI PENTRU TOTI CEI NEBAGATI IN SEAMA  DE SOCIETATEA IN CARE TRAIM.

O multime de oameni se sting langa noi si nimeni nu se uita inspre ei,bolnavi, neputinciosi,neajutorati de soarta vietii,frati,surori,mame si tati  copiii spre care ar trebui sa ne uitam si sa ii asezam in fata, caci ,si ei merita sa fie vazuti ,nu numai  noi si interesele noastre..

Dar nu ,noi si restul…..

Unde e iubirea fata de aproapele pe care o predicam de la amvoane si pe care nu o traim?..

Unde e egalitate si partasia cu care ne laudam dar care nu o punem in practica?…

Unde e implinirea cantari pe care o cantam cu atata foc:”Si cu cat ma vad mai mic?…”

Cand vom lasa pe blogurile noastre un loc in care sa spunem”Aici e reclama adevarata pentru cel nebagat in seama pana acuma”?..

5.O ZI NU PENTRU MINE CI CU ADEVARAT PENTRU CEL NEBAGATI  IN SEAMA.

Nu pentru mine caci daca nu ma baga nimeni in seama si daca nimeni nu imi face reclama ,imi fac  eu; ci pentru cel ce nu poate ,nu stie, pentru acela caruia nu vreme sa ii facem reclama desi o merita…

*Pentru cei ce ajutati un nebagat in seama ,munca voastra nu va ramane ne rasplatita,(un pahar de apa,celor micuti dintre acestia un indemn,”likul ‘ vostru),Biblia declara pe Mine(Hristos )m-ati,mi-ati facut…

Asa dar sa luptam pentru ridicare unui nebagat in seama caci candva eram si noi printre ei si daca ne aducem bine aminte cum actionam si noi cand nu eram bagati in seama.

*Pentru toti cei nebagati in sema si sunteti intr-un fel sau altul nedreptatiti de oamenii,vreau sa va aduc o veste buna;Dumnezeu va cunoaste ,va stie:rabdarea,munca si sarguinta voastra ,intr-o zi va veni ziua cand sa fiti bagati in seama sa fiti apreciati (pentru tot ce a-ti facut pentru Hristos) ziua rasplatirilor pana atunci primiti din partea mea o apreciere sincera (sunteti cineva , va iubesc si va respect) si declar o zi in cinsta voastra o zi de bucurie pentru voi :”ZIUA CELOR NEBAGATI IN SEAMA”

Fiti bucurosi ;astazi e ziua voastra…

Poate cineva se va intreba ;cu ce drept declari ziua aceasta zi de sarbatoare,am un raspuns simplu pentru ca sant “om”…

Ps.am scris cu durere din suflet in numele celor ce nu sant bagati in seama si ar merita (pastori,predicatori,evanghelisti,proroci,crestini cat si in numele ‘blogerilor”marginalizati si care asteapta un simplu “like”si inca intarzaie …)

~strainisicalatori~

(dutu)

5 gânduri despre „ZIUA CELOR NEBAGATI IN SEAMA

    • Ce marete ganduri asezate in versuri ,f.frumos…
      Chiar acuma inainte de a deschide la blog am trebuit sa raspund la un e-mail care spunea acelasi lucru…ca sa fi #1 iti trebuie nerusinare,dat din coate si sa ai blogul poreclit „blog de scandal”.
      Eu nu vreau si nici nu m-am gandit ca sa fiu #1 dar mie mila (sincer )de toti aceeia care aseaza articole foarte bune ,articole crestine si nimeni nu le calca pragul sa le citeasca iar alti care lanseaza cearta pe bloguri sunt cititi. Oare nu spunea Isus ca unora ca „acestora ar fi bine sa li se lege o piatra si sa fie aruncati in adanc,… O,Doamne ai mila ca mult s-au schimbat valorile dupa care se lupta oamenii…
      Multumesc de versuri… GBU

Lasă un comentariu