CE TREBUIE SA FAC CA SA FIU MANTUIT?

CE TREBUIE SA FAC CA SA FIU MANTUIT? (Fapte.16:16-40).

*Cuvantul de aur: „Domnilor, ce trebuie sa fac ca sa fiu mantuit?” (vers.30).

PAVEL SI SILA ACUZATI PE NEDREPT(20-21)

1. au fost acuzati de discriminare ,

2.au fost acuzati ca le strica credinta(evrei sunt diferiti in inchinare fata de alte popoare).
3.vinovati ca indreapta oameni spre dumnezei romanilor.

4.vinovati de cearta publica ,

5.deranjeaza pacea publicului,

6.instigatori de rascoala,

7.Invatatura lor era contra legi

Pentru acuzarile acestea apostoli au fost inchisi,dar Dumnezeu le-a adus izbavirea ,nu inainte de ai lasa ca apostoli sa isi faca slujba:

1.Slujba ascultari – au primit pedeapsa fara vociferare.

2.Slujba  rugaciuni –s-au rugat

3.Slujba inchinarii – au cantat cantari de lauda

4.Slujba vestirii – cei inchisi ii ascultau.

5.Slujba propovaduiri – a raspuns intrebari temnicerului.

6.Slujba de efectuare a botezului – botezat indata.

***Ce sa fac sa fiu mantuit?

Raspunsul dat de apostolul Pavel este valabil si pentru tine: „Crede in Domnul Isus, si vei fi mantuit tu si casa ta.” (vers.31).

Nu trebuie sa faci multe ,ISUS A FACUT TOTUL

Iti ramane un singur lucru sa crezi in El.

Cat de simplu a fost raspunsul apostolului si ce mult ll complica uni  astazi (O,Doamne ai mila).

-A crede insemneaza ca accepti lucrul care l-a facut Isus pentru mantuire,si consideri ca lucrarea Lui e suficienta pentru mantuirea ta.

-A crede insemnezi ca crezi in caracterul imaculat al Mantuitorului care S-a jertfit pentru tine.

-A crede ,insemneaza caci te increzi pe deplin in puterea Lui mantuitoare.

Poti sa spui cu tarie pentru mantuirea ta;Eu cred nu in credeu desi e acceptabil,eu cred nu in botez desi trebuie facut, eu nu cred in mantuirea prin fapte desi trebuie facute,eu nu cred in ritualuri desi se fac,ci eu cred din toata Inima in Isus ca El a facut totul pentru mantuirea mea.

O simpla credinta in El imi va aduce mantuirea.

-Il cred ca “DOMN AL VIETII MELE”,

-Eu cred in “OMUL ISUS HRISTOS “care a murit pentru pacatele mele la Golgota.

-Eu cred in ISUS MANTUITORUL SI SALVATORUL MEU.

Cat este de simplu: sa crezi, credinta aceasta aduce schimbarea vietii si garantia caci vei fi pururea cu Domnul.

Nu exista pacat pe care jertfa lui Isus sa nu il poata indeparta sterge,si nu este mantuirea in alt nume decat in Numele ISUS HRISTOS.

Vrei sa fi mantuit? Crede numai…

~strainisicalatori~

(dutu)

Un gând despre „CE TREBUIE SA FAC CA SA FIU MANTUIT?

Lasă un răspuns

